ghese ghese .

ghese

زیباترین استایل های شب چله-بهترین لباس های شب یلدا 16مدل

شب یلدا یکی از شب‌های بلند سال است که همه افراد خانواده دور هم جمع می‌شوند و با خوردن میوه‌های زمستانی گرفتن فال حافظ و گفتگو با هم شب زیبا را تبدیل به شبی به یاد ماندنی می‌کنند در شب یلدا معمولا در کنار سایر میوه‌ها از میوه هندوانه و انار استفاده می‌شود و جلوه خاص به سفره آن می‌دهد به خاطر همین است که رنگ‌های قرمز و سبز به عنوان یک نمادی برای شب یلدا تلقی می‌شود و افراد سعی می‌کنند لباس‌هایی در این توناژ رنگی بپوشند تا خاص و منحصر به فرد باشند اما ست کردن انواع این لباس‌ها کار ساده‌ای نیست و نیاز به آگاهی دارد و هر لباسی را نمی‌توان به راحتی پوشید و باید بدانیم چه اصولی را زمان لباس پوشیدن رعایت کنیم تا تیپی منحصر به فرد و خاص داشته باشیم
 

رنگ قرمزبرای شب یلدا، نماد چیه؟
با کمی دقت به استایل یلدایی بازیگران و یا حتی لباس‌هایی که در این شب پوشیده می‌شود، متوجه می‌شویم رنگ قرمز به نمادی تبدیل شده است که در بیش‌تر تیپ‌های یلدایی به چشم می‌خورد. از دوران کهن، ایرانیان رنگ سرخ را رنگ نور خورشید می‌دانستند و آن‌ را گرامی می‌داشتند. به همین دلیل در این شب، میوه‌های قرمز رنگ مثل انار، هندوانه و سیب سرخ در سر سفره چیده می‌شوند. پس جای تعجبی ندارد که چرا از مدتی قبل، برندهای لباس و تولیدکنندگان کالاهایی مثل اکسسوری و جوراب، به سراغ تولید محصولاتی به رنگ قرمز یا نمادهایی مثل هندوانه و انار می‌روند. در ادامه به سراغ چند ایده یلدایی و پالت‌های رنگی پیشنهادی برای این شب می‌رویم.

 

تیپ مناسب یلدا چیست و چی بپوشیم؟
 اگر با فرم اندامی خود به خوبی آشنا هستید، می‌دانید چه رنگ‌هایی با پوستتان هماهنگی بیش‌تری دارند و البته استایل شخصیتان را می‌شناسید، در ادامه به شما آیتم‌هایی معرفی می‌کنیم که بتوانید استایل مناسب شب یلدا را بچینید. آیتم‌هایی که معرفی می‌کنیم، با توجه به موقعیت و استایل‌های متفاوت هستند که می‌تواند چند ایده یلدایی در ذهنتان ایجاد کند و منبع الهامی باشد.

 

استایل یلدایی دخترانه؛ چند ایده یلدایی برای همه دخترهای جوان
اگر استایل شما راحت و کژوال است و علاقه‌ای به پوشیدن لباس‌های رسمی ندارید و البته از آیتم‌های ترند در چیدمان استایلتان استفاده می‌کنید، چند پیشنهاد برایتان داریم. شومیزهای فانتزی و عروسکی را می‌توانید با شلوار جین، کتان یا پارچه‌ای امتحان کنید. هم‌چنین اگر دوست دارید تیپ یلدایی دخترانه متفاوت‌تری داشته باشید، دامن‌های کوتاه و میدی (Midi) انتخاب خوبی هستند. شلوار پیشبندی‌های جین هم که امسال ترند شده‌اند، با بافت‌های ظریف لوک جذابی ایجاد می‌کنند. دامن‌های پیشبند دار هم می‌تواند انتخاب مناسبی برای یک استایل یلدایی باشد. اگر هم به مهمانی‌های رسمی‌تری دعوت شدید پیراهن‌های عروسکی، کت و شلوارک و کت و دامن‌های توئید جزو ترندهای محبوب فصل هستند. به عنوان اکسسوری هم می‌توانید از اکسسوری‌های مو و مینی‌اسکارف استفاده کنید. 

 

 

 

 

 

تیپ یلدایی زنانه؛ چند ایده یلدایی برای خوش‌پوش‌تر بودن
اگر جزو خانم‌هایی هستید که استایل شما کلاسیک و الگانت است، کت‌ و شلوارهای خوش‌دوخت، شومیزهایی از جنس ساتن و کرپ، شلوارهای پارچه‌ای بوت‌کات و راسته به شما پیشنهاد می‌شود. اگر هم دوست دارید استایلی کژوال‌تر داشته باشید، شومیز و دامن و پیراهن‌های کشمیر و لینن انتخاب‌های خوب و در عین حال شیکی برای شما هستند. هم‌چنین با پوشیدن وست‌ و کت‌هایی از پارچه‌های ترند فصل مثل توئید، می‌توانید استایل مناسب شب یلدا داشته باشید. اگر به موقعیت‌های رسمی‌تری هم دعوت شدید، پیراهن‌های کلاسیک و مینیمال از جنس پارچه‌های مخمل و کرپ انتخاب خوبی هستند.

 

 

 

 

 


تیپ یلدایی مردانه؛ استایل مناسب شب یلدا برای آقایان
در ابتدا به سراغ چند ایده برای استایل یلدایی پسرانه می‌رویم. اگر استایل شما کژوال است، لایه‌لایه پوشی مثل پوشیدن پیراهن و ژیله، بلوز بافت ظریف یا دورس با کت جین می‌تواند انتخاب خوبی باشد. اگر هم دوست دارید کمی رسمی‌تر بپوشید، پیراهن‌های ساده با شلوار کتان یا پارچه‌ای که فیت اندام شما باشد، مناسب است. در ادامه به سراغ چند ایده یلدایی برای آقایان می‌رویم. 
با توجه به موقعیت و جو مهمانی، می‌توانید کت و شلوارهای اسمارت کژوال (راحت اما در عین حال شیک)، پیراهن‌های ساده با شلوار پارچه‌ای، پیراهن‌های طرح‌دار با شلوار جین راسته بپوشید.

 

 

 

 

 

 

تناژ رنگی مناسب شب یلدا؛ قرمز با چه رنگ‌هایی ست می‌شود؟
اگر شما هم دوست دارید در استایل شب یلدایی خود حتما از رنگ قرمز استفاده کنید، باید بدانید لزومی ندارد آیتمی در استایل شما حتما به این رنگ باشد. می‌توانید از کیف، کفش، جواهرات و سنجاق سینه، اکسسوری مو مثل توربان و مینی اسکارف و یا حتی در میکاپ خود از این رنگ استفاده کنید. اگر هم نمی‌دانید قرمز با چه رنگ‌هایی ست می‌شود، این بخش به کمک شما خواهد آمد. رنگ قرمز، شامل طیف وسیعی است؛ از قرمز تیره یعنی زرشکی تا قرمزهای روشن که به آن سفید اضافه شده است و ته‌رنگ صورتی دارد. اگر شما هم جزو افرادی هستید که ترندها را دنبال می‌کنند، حتما می‌دانید یکی از ترندهای امسال سر تا پا قرمز پوشیدن یا اوت‌فیت مونوکروم قرمز است. می‌توانید طیف‌هایی از قرمز را بپوشید که اختلاف کمی با هم دارند. در این صورت تفاوت جنس پارچه در آیتم‌های استایل شما، می‌تواند لوک را از یک‌نواختی خارج کند و مانع از خسته‌شدن چشم شود. مثلا ترکیب کرپ با ژاکارد یا کرپ با ساتن، شیک و البته پرطرف‌دار هستند. 

 

ممکن است شماهم جزو افرادی باشید که از بیش از دو رنگ در استایلتان به چشم نمی‌خورد و ریسک زیادی در انتخاب رنگ نمی‌کنید. شما می‌توانید قرمز را با رنگ‌های بیسیک یعنی سفید، مشکی، کرم و طوسی بپوشید. البته ترکیب‌رنگ‌های سه‌تایی هم وجود دارند که ریسک زیادی ندارند؛ مثل قرمز، سفید و مشکی یا قرمز، طوسی و سفید.

 

 

 

 

اگر دوست دارید لوک شما درخشان به نظر برسد، می‌توانید از مکمل قرمز یعنی سبز در طیف‌های مختلف در استایلتان استفاده کنید. ترکیب سبز و قرمز، همیشه یکی از محبوب‌ترین ست‌هاست که در استایل یلدایی بازیگران هم به چشم می‌خورد. این ترکیب، باعث می‌شود شیک و الگانت به نظر برسید. 

 

 


اگر استایل شما به ماکسیمال نزدیک است می‌توانید به سراغ تکنیک کالر بلاکینگ بروید؛ یعنی قرمز را با رنگ‌های اصلی زرد و آبی بپوشید.

 

 

 

 

ت دو نفره در شب یلدا
اگر شما هم دوست دارید با پارتنر خود یا فرزندتان ست لباس بپوشید، چند نکته و ایده برایتان داریم. ساده‌ترین روش ست پوشی، انتخاب آیتم‌های دقیقا شبیه به هم است؛ مثلا پوشیدن بلوز در طرح و رنگ مشابه. روش دیگر، پوشیدن لباس‌های متفاوت اما رنگ شبیه به هم است که از نظر بصری جذابیت بیش‌تری ایجاد می‌کند. در این شیوه می‌توانید با رنگ‌ها بازی و آن‌ها را در اوت‌فیت‌هایتان جابه‌جا کنید. هم‌چنین می‌توانید آیتم‌های متفاوت در رنگ یکسان یا متضاد بپوشید.

 

 

 

در پایان

در این مقاله، چند استایل مناسب شب یلدا به شما پیشنهاد دادیم که می‌توانید از آن‌ها برای لباس پوشیدن الهام بگیرید. هم‌چنین به سراغ چند ایده یلدایی رفتیم و آیتم‌هایی برای داشتن یک استایل یلدایی زنانه پیشنهاد دادیم. خلاصه‌ای از آیتم‌های ترند برای داشتن تیپ یلدایی دخترانه گفتیم. از همه مهم‌تر، پیشنهاداتی هم برای استایل یلدایی مردانه نوشتیم. امیدواریم این نکات برای شما مفید واقع شوند. شما برای شب یلدا چه لباسی می‌پوشید؟ حتماً برایمان بنویسید. 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 5
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۰۶:۱۲ توسط:مهناز موضوع: نظرات (0)