ghese ghese .

ghese

بوت ساق بلند را چطور ست كنيم؟ 2024

كفش زنانه اسپرت و يا چكمه اسپرت دخترانه از نوع پوتين يكي از كفش‌هاي مورد علاقه خانم‌ها در فصل زمستان و پاييز مي‌باشد. اين كفش‌ ها بسيار جذاب بوده و كمتر خانم شيك پوشي را مي‌توانيد بيابيد. كه يك يا چند مدل بوت رنانه شيك لاكچري را در جاكفشي يا كمد لباس خود نداشته باشد. قيمت نيم بوت اسپرت زنانه بسيار متنوع است و بستگي به جنس نيم بوت از چرم و پارچه‌اي گرفته تا جيروپلاستيك كه هر يك با يك قيمت عرضه مي‌شود.


rnrn

براي مثال اسپرت دخترانه چرم طبيعي بسيار گران‌تر از بقيه هست ماندگاري بالاتري دارد و البته مراقبت ويژه نيز دارد. اما نيم بوت اسپرت دخترانه چرم مصنوعي قيمت پايين‌تري دارد و براي افرادي كه علاقمند به جنس‌هاي چرم هستند ولي بودجه كافي ندارند مناسب است.

rnrn

rnچطور بوت ساق بلند را ست كنيم ؟
rn
rnrn


rnrn

 بوت‌هاي بلند را در كجا مي توان پوشيد و چگونه بايد ست كرد
rnrn

يكي از دلايل مهم خوشحالي ما براي فرا رسيدن زمستان، لباس‌هاي جذاب زمستاني هستند. از جمله پرطرفدارترين آيتم‌هاي زمستاني، مي‌توان به بوت‌هاي بلند اشاره كرد. اين بوت‌ها در ميان خانم‌ها بسيار محبوب هستند. بوت بلند زنانه به شما كمك مي‌كند استايل شيك و منحصر به فردي داشته باشيد. با اين وجود خيلي از خانم‌ها عليرغم علاقه به بوت بلند، به دلايل مختلف به سمت آن‌ها نمي‌روند. يكي از مهم‌ترين دلايل، اين است كه آن‌ها اغلب نمي‌دانند بوت خود را با چه لباسي ست كنند و در چه موقعيتي آن‌ها را بپوشند. در اين مقاله به اين سوال مهم پاسخ مي‌دهيم.

rnrn

خصوصيات يك بوت ساق بلند
rnrn

بوت بلند به بوت‌هايي گفته مي‌شود كه ساق پا را مي‌پوشانند. بلندي آن‌ها مي‌تواند زير زانو باشد (تقريباً 10 سانتي‌متر پايين‌تر از زانو)، ممكن است دقيقاً زير زانو و يا حتي كمي بالاتر از زانو باشد. بوت بلند زنانه در جنس‌هاي مختلفي چون چرم، جير، چرم مصنوعي و نبوك وجود دارد. بوت بلند انواع مختلف پاشنه بلند (باريك و پهن)، پاشنه تخت و لژدار دارد. بوت بلند به رنگ‌هاي مختلفي مثل مشكي، قهوه‌اي، خاكستري، كرم و قرمز وجود دارد. از ميان اين رنگ‌ها مشكي و قهوه‌اي كاربرد و طرفدار بيشتري دارند.

rnrn

بوت ساق بلند؛ داشتن يك تيپ خاص و منحصر به فرد
rnrn

اگر شما از جمله خاص پسندان هستيد و دوست داريد هميشه منحصر به فرد به نظر برسيد؛ يك جفت بوت بلند براي خود تهيه كنيد. به راحتي مي‌توانيد بوت خود را با لباس‌هاي مختلف ست كنيد و در موقعيت‌هاي مختلف بپوشيد. اگر در كمدتان بوت بلند داشته باشيد مي‌توانيد استايل‌هاي متفاوت‌تري براي خود بسازيد. اگر قصد خريد بوت بلند را داريد، بهتر است خوب دقت كنيد و رنگ و كيفيت آن را مورد بررسي قرار دهيد. بوت با كيفيتي بخريد كه بتوانيد سال‌ها از آن استفاده كنيد؛ حتي اگر قيمت آن كمي بيشتر باشد پشيمان نمي‌شويد چون قرار است مدت زيادي آن را بپوشيد. بهتر است رنگ خنثي انتخاب كنيد كه به راحتي با انواع لباس‌ها ست شود. معمولاً رنگ مشكي پر كاربردترين رنگ براي بوت است و هيچ گاه از مد نمي‌افتد.

rnrn

 

مبل ويلايي

 

rnrn

 


rnrn

در كجا مي شود بوت ساق بلند پوشيد؟
rnrn

محدوديت خاصي براي پوشيدن بوت بلند وجود ندارد و هر كجا كه احساس راحتي مي‌كنيد مي‌توانيد آن‌ها را بپوشيد. اگر دوست داريد در مهماني ظاهر خاص و متفاوتي داشته باشيد، بهترين گزينه يك جفت بوت بلند زنانه است. بوت خود را در مهماني‌ها با دامن يا پيراهن دلخواه ست كنيد و همه نگاه‌ها را به سمت خود جلب كنيد. اما بوت‌هاي بلند فقط در مهماني‌ها كاربرد ندارند! اگر اهل خيابان و كافه گردي با دوستان هستيد و استايل جذاب و خاص برايتان اهميت زيادي دارد؛ بوت بلند كليد داشتن استايل مورد نظر شما است. با اين حال حواستان باشد اگر كار دولتي داريد و در اداره كار مي‌كنيد، بوت بلند خيلي با فضاي اداري تناسب ندارد.

rnrn

بوت بلند | ست كردن انواع لباس ها با انواع بوت ساق بلند
rnrn

شما آزاد هستيد تا انواع لباس‌ها را با بوت بلند خود ست كنيد. البته محدوديت‌هاي كوچكي هم وجود دارد كه به آن‌ها مي‌پردازيم.

rnrn

• شلوار جين جذب: از جمله بهترين لباس‌ها براي استايل كردن با بوت بلند زنانه، شلوار جين جذب است. رنگ شلوار شما مي‌تواند مشكي، سورمه‌اي، آبي و زغالي باشد. با پوشيدن بافت اورسايز و پالتو، استايل خود را تكميل كنيد. حواستان باشد كه بهترين شلوار براي ست شدن با بوت بلند، شلوار جذب و اسكيني است. از پوشيدن شلوار راسته و بگي با بوت بلند پرهيز كنيد. در زيبايي اين شلوارها شكي نيست، اما با بوت بلند ظاهر ناخوشايندي ايجاد مي‌كنند.

rnrn

 


rnrn

 

rnrn

 


rnrn

• دامن ميني جذاب: از ديگر ست‌هاي جذاب با بوت بلند، دامن ميني است. دامن كوتاه با بوت بلند، تضادي ايجاد مي‌كند كه باعث زيبايي استايل شما مي‌شود. به علاوه نشان دادن قسمتي از پا، قد شما را بلندتر نشان مي‌دهد و ظاهر شما را جذاب‌تر نشان مي‌دهد. دامن ميدي خود را با پوليور اورسايز، كت ميني و يا بلوز جذب ست كنيد.

 

• پيراهن: از ديگر لباس‌هايي كه مي‌توانيد بوت بلند خود را با آن ست كنيد و ظاهر جذابي داشته باشيد، پيراهن است. پيراهن‌هاي كوتاه با بوت‌هاي بلند بسيار جذاب هستند. با اين حال اين به آن معنا نيست كه نتوانيد پيراهن بلند خود را با بوت بلند ست كنيد. اتفاقاً پيراهن ميدي كه اغلب تا زانو است تركيب زيبايي با بوت بلند شما مي‌سازد و براي دختران و زنان قد بلند بسيار مناسب است.

 

• پالتوي بلند جذاب: براي خيابان گردي‌هاي زمستاني، چه تركيبي بهتر از پالتو و بوت بلند! بوت خود را با شلوار جين و پالتو ست كنيد و به خيابان برويد. پالتو و بوت بلند به خوبي با هم ست مي‌شوند و ظاهر زيبايي براي شما به ارمغان مي‌آورند. البته پالتو كوتاه و كت هم تضاد خوبي با بوت بلند ايجاد مي‌كنند و زيبا مي‌شوند.

• لگ و جوراب شلواري: لگ به دليل جذب بودن و اين كه به راحتي در بوت قرار مي‌گيرد، گزينه مناسبي براي ست كردن با بوت بلند است. لگ را با بوت و پالتوي بلند ست كنيد و به دورهمي دوستانه برويد. اگر در مهماني مي‌خواهيد دامن كوتاه خود را با بوت بلند ست كنيد و نمي‌خواهيد پاي شما ديده شود يا احساس سرما مي‌كنيد؛ پوشيدن جوراب شلواري هيچ ايرادي ندارد. با خيال راحت جوراب شلواري خود را با بوت بلند بپوشيد.

قيمت كفش زنانه لاكچري

انواع بوت بلند زنانه در رنگ‌ها و جنس‌هاي مختلف وجود دارد. بهتر است با توجه به سليقه و كمد لباس‌هاي خود، بوت مناسبي پيدا كنيد. هميشه به دنبال جنس محكم و مطمئن باشيد .

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۲۸:۱۴ توسط:مهناز موضوع: نظرات (0)