ghese ghese .

ghese

زيباترين استايل هاي شب چله-بهترين لباس هاي شب يلدا 16مدل

شب يلدا يكي از شب‌هاي بلند سال است كه همه افراد خانواده دور هم جمع مي‌شوند و با خوردن ميوه‌هاي زمستاني گرفتن فال حافظ و گفتگو با هم شب زيبا را تبديل به شبي به ياد ماندني مي‌كنند در شب يلدا معمولا در كنار ساير ميوه‌ها از ميوه هندوانه و انار استفاده مي‌شود و جلوه خاص به سفره آن مي‌دهد به خاطر همين است كه رنگ‌هاي قرمز و سبز به عنوان يك نمادي براي شب يلدا تلقي مي‌شود و افراد سعي مي‌كنند لباس‌هايي در اين توناژ رنگي بپوشند تا خاص و منحصر به فرد باشند اما ست كردن انواع اين لباس‌ها كار ساده‌اي نيست و نياز به آگاهي دارد و هر لباسي را نمي‌توان به راحتي پوشيد و بايد بدانيم چه اصولي را زمان لباس پوشيدن رعايت كنيم تا تيپي منحصر به فرد و خاص داشته باشيم
 

رنگ قرمزبراي شب يلدا، نماد چيه؟
با كمي دقت به استايل يلدايي بازيگران و يا حتي لباس‌هايي كه در اين شب پوشيده مي‌شود، متوجه مي‌شويم رنگ قرمز به نمادي تبديل شده است كه در بيش‌تر تيپ‌هاي يلدايي به چشم مي‌خورد. از دوران كهن، ايرانيان رنگ سرخ را رنگ نور خورشيد مي‌دانستند و آن‌ را گرامي مي‌داشتند. به همين دليل در اين شب، ميوه‌هاي قرمز رنگ مثل انار، هندوانه و سيب سرخ در سر سفره چيده مي‌شوند. پس جاي تعجبي ندارد كه چرا از مدتي قبل، برندهاي لباس و توليدكنندگان كالاهايي مثل اكسسوري و جوراب، به سراغ توليد محصولاتي به رنگ قرمز يا نمادهايي مثل هندوانه و انار مي‌روند. در ادامه به سراغ چند ايده يلدايي و پالت‌هاي رنگي پيشنهادي براي اين شب مي‌رويم.

 

تيپ مناسب يلدا چيست و چي بپوشيم؟
 اگر با فرم اندامي خود به خوبي آشنا هستيد، مي‌دانيد چه رنگ‌هايي با پوستتان هماهنگي بيش‌تري دارند و البته استايل شخصيتان را مي‌شناسيد، در ادامه به شما آيتم‌هايي معرفي مي‌كنيم كه بتوانيد استايل مناسب شب يلدا را بچينيد. آيتم‌هايي كه معرفي مي‌كنيم، با توجه به موقعيت و استايل‌هاي متفاوت هستند كه مي‌تواند چند ايده يلدايي در ذهنتان ايجاد كند و منبع الهامي باشد.

 

استايل يلدايي دخترانه؛ چند ايده يلدايي براي همه دخترهاي جوان
اگر استايل شما راحت و كژوال است و علاقه‌اي به پوشيدن لباس‌هاي رسمي نداريد و البته از آيتم‌هاي ترند در چيدمان استايلتان استفاده مي‌كنيد، چند پيشنهاد برايتان داريم. شوميزهاي فانتزي و عروسكي را مي‌توانيد با شلوار جين، كتان يا پارچه‌اي امتحان كنيد. هم‌چنين اگر دوست داريد تيپ يلدايي دخترانه متفاوت‌تري داشته باشيد، دامن‌هاي كوتاه و ميدي (Midi) انتخاب خوبي هستند. شلوار پيشبندي‌هاي جين هم كه امسال ترند شده‌اند، با بافت‌هاي ظريف لوك جذابي ايجاد مي‌كنند. دامن‌هاي پيشبند دار هم مي‌تواند انتخاب مناسبي براي يك استايل يلدايي باشد. اگر هم به مهماني‌هاي رسمي‌تري دعوت شديد پيراهن‌هاي عروسكي، كت و شلوارك و كت و دامن‌هاي توئيد جزو ترندهاي محبوب فصل هستند. به عنوان اكسسوري هم مي‌توانيد از اكسسوري‌هاي مو و ميني‌اسكارف استفاده كنيد. 

 

 

 

 

 

تيپ يلدايي زنانه؛ چند ايده يلدايي براي خوش‌پوش‌تر بودن
اگر جزو خانم‌هايي هستيد كه استايل شما كلاسيك و الگانت است، كت‌ و شلوارهاي خوش‌دوخت، شوميزهايي از جنس ساتن و كرپ، شلوارهاي پارچه‌اي بوت‌كات و راسته به شما پيشنهاد مي‌شود. اگر هم دوست داريد استايلي كژوال‌تر داشته باشيد، شوميز و دامن و پيراهن‌هاي كشمير و لينن انتخاب‌هاي خوب و در عين حال شيكي براي شما هستند. هم‌چنين با پوشيدن وست‌ و كت‌هايي از پارچه‌هاي ترند فصل مثل توئيد، مي‌توانيد استايل مناسب شب يلدا داشته باشيد. اگر به موقعيت‌هاي رسمي‌تري هم دعوت شديد، پيراهن‌هاي كلاسيك و مينيمال از جنس پارچه‌هاي مخمل و كرپ انتخاب خوبي هستند.

 

 

 

 

 


تيپ يلدايي مردانه؛ استايل مناسب شب يلدا براي آقايان
در ابتدا به سراغ چند ايده براي استايل يلدايي پسرانه مي‌رويم. اگر استايل شما كژوال است، لايه‌لايه پوشي مثل پوشيدن پيراهن و ژيله، بلوز بافت ظريف يا دورس با كت جين مي‌تواند انتخاب خوبي باشد. اگر هم دوست داريد كمي رسمي‌تر بپوشيد، پيراهن‌هاي ساده با شلوار كتان يا پارچه‌اي كه فيت اندام شما باشد، مناسب است. در ادامه به سراغ چند ايده يلدايي براي آقايان مي‌رويم. 
با توجه به موقعيت و جو مهماني، مي‌توانيد كت و شلوارهاي اسمارت كژوال (راحت اما در عين حال شيك)، پيراهن‌هاي ساده با شلوار پارچه‌اي، پيراهن‌هاي طرح‌دار با شلوار جين راسته بپوشيد.

 

 

 

 

 

 

تناژ رنگي مناسب شب يلدا؛ قرمز با چه رنگ‌هايي ست مي‌شود؟
اگر شما هم دوست داريد در استايل شب يلدايي خود حتما از رنگ قرمز استفاده كنيد، بايد بدانيد لزومي ندارد آيتمي در استايل شما حتما به اين رنگ باشد. مي‌توانيد از كيف، كفش، جواهرات و سنجاق سينه، اكسسوري مو مثل توربان و ميني اسكارف و يا حتي در ميكاپ خود از اين رنگ استفاده كنيد. اگر هم نمي‌دانيد قرمز با چه رنگ‌هايي ست مي‌شود، اين بخش به كمك شما خواهد آمد. رنگ قرمز، شامل طيف وسيعي است؛ از قرمز تيره يعني زرشكي تا قرمزهاي روشن كه به آن سفيد اضافه شده است و ته‌رنگ صورتي دارد. اگر شما هم جزو افرادي هستيد كه ترندها را دنبال مي‌كنند، حتما مي‌دانيد يكي از ترندهاي امسال سر تا پا قرمز پوشيدن يا اوت‌فيت مونوكروم قرمز است. مي‌توانيد طيف‌هايي از قرمز را بپوشيد كه اختلاف كمي با هم دارند. در اين صورت تفاوت جنس پارچه در آيتم‌هاي استايل شما، مي‌تواند لوك را از يك‌نواختي خارج كند و مانع از خسته‌شدن چشم شود. مثلا تركيب كرپ با ژاكارد يا كرپ با ساتن، شيك و البته پرطرف‌دار هستند. 

 

ممكن است شماهم جزو افرادي باشيد كه از بيش از دو رنگ در استايلتان به چشم نمي‌خورد و ريسك زيادي در انتخاب رنگ نمي‌كنيد. شما مي‌توانيد قرمز را با رنگ‌هاي بيسيك يعني سفيد، مشكي، كرم و طوسي بپوشيد. البته تركيب‌رنگ‌هاي سه‌تايي هم وجود دارند كه ريسك زيادي ندارند؛ مثل قرمز، سفيد و مشكي يا قرمز، طوسي و سفيد.

 

 

 

 

اگر دوست داريد لوك شما درخشان به نظر برسد، مي‌توانيد از مكمل قرمز يعني سبز در طيف‌هاي مختلف در استايلتان استفاده كنيد. تركيب سبز و قرمز، هميشه يكي از محبوب‌ترين ست‌هاست كه در استايل يلدايي بازيگران هم به چشم مي‌خورد. اين تركيب، باعث مي‌شود شيك و الگانت به نظر برسيد. 

 

 


اگر استايل شما به ماكسيمال نزديك است مي‌توانيد به سراغ تكنيك كالر بلاكينگ برويد؛ يعني قرمز را با رنگ‌هاي اصلي زرد و آبي بپوشيد.

 

 

 

 

ت دو نفره در شب يلدا
اگر شما هم دوست داريد با پارتنر خود يا فرزندتان ست لباس بپوشيد، چند نكته و ايده برايتان داريم. ساده‌ترين روش ست پوشي، انتخاب آيتم‌هاي دقيقا شبيه به هم است؛ مثلا پوشيدن بلوز در طرح و رنگ مشابه. روش ديگر، پوشيدن لباس‌هاي متفاوت اما رنگ شبيه به هم است كه از نظر بصري جذابيت بيش‌تري ايجاد مي‌كند. در اين شيوه مي‌توانيد با رنگ‌ها بازي و آن‌ها را در اوت‌فيت‌هايتان جابه‌جا كنيد. هم‌چنين مي‌توانيد آيتم‌هاي متفاوت در رنگ يكسان يا متضاد بپوشيد.

 

 

 

در پايان

در اين مقاله، چند استايل مناسب شب يلدا به شما پيشنهاد داديم كه مي‌توانيد از آن‌ها براي لباس پوشيدن الهام بگيريد. هم‌چنين به سراغ چند ايده يلدايي رفتيم و آيتم‌هايي براي داشتن يك استايل يلدايي زنانه پيشنهاد داديم. خلاصه‌اي از آيتم‌هاي ترند براي داشتن تيپ يلدايي دخترانه گفتيم. از همه مهم‌تر، پيشنهاداتي هم براي استايل يلدايي مردانه نوشتيم. اميدواريم اين نكات براي شما مفيد واقع شوند. شما براي شب يلدا چه لباسي مي‌پوشيد؟ حتماً برايمان بنويسيد. 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 5
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۰۶:۱۲ توسط:مهناز موضوع: نظرات (0)